sobota, 27 maja 2017

Ocenianie stylizacji #1

Hejo kochani ^^
Z tej strony Amcia
Dzisiaj przychodzę do was z nowym postem , a tak naprawdę z trzecim postem w tym samym dniu!
Dziś rozpoczynam serię ''Ocenianie stylizacji''
Czyli będę w każdym poście z tej serii oceniała looki pięciu osób (losowych)
Zapraszam!

Pierwszy look

Look wykonania Ta465
WOW!
Serio mi się podoba!
Skąd ty masz takie masz piękne rzeczy :o

Czapka : Czapka jest serio ładna , nadawałaby się do takich gangsterskich looków a takie lubie B) Ocena 9,5/10
Sory za taką ocenę ale kojarzy się z moją byłą znajomą której obecnie nienawidze
i ma na imię 'Misia'

Oczy / soczewki : Trudno stwierdzić czy to oczy czy soczewki :/ Są o kolorze zielonym a zielony jest naprawdę piękny , podobny do przyrody! Zazdroszczę osobom które mają zielone oczy .. A na momio wygląda to spk ale nie idealnie :/ Ocena 9,5/10

Usta : Piękne usta w kolorze mocno czerwonym! Uwielbiam te kolory ;) Upiększają usta *zakochana minka* Zakupiłabym hihi :)) Ocena 10/10

Piegi : Uwielbiam piegi :D Czy to w grze , czy to w realu
Nie ma nic do omawiania
*bo mam sama podobne*
Ocena 10/10

Bluza : Czarna ... Mmm kolor który uwielbiam <3
To upiększyło momio ''Tej''
Fajna , ale trochę bym zmieniła
 Ocena 7/10

Bluzka : Bardzo ładna , taka chyba jest podobna na msp , ale się nie orientuje
Bardzo bym o takiej marzyła ale nie wiem gdzie znaleść *oczywiście na momio*
Ocena 8/10

Spodnie : Spodnie są z dziurami , a takie są na topie i ładnie to wygląda na momio tak jak na i osobie realnej
Sama chciałabym takie posiadać w realu a na momio chyba takie posiadam w kolorze białym
Ocena 10/10

Butki : Buty są przepiękne ^^ Ale takie bardziej na jesień chociaż , że jej nie ma :/
A jesień to moja ulubiona pora roku bo wtedy mam urodziny
Koniecznie 10/10

Ocena całego stroju : 10,5/10
Bardzo fajny look i w kolorze który uwielbiam czyli czarny ^^
Pozdrawiam cię Ta465

Kolejny look *look 2*

Look wykonany przez MagnusBain

Włosy : Ohh ahh włosy w kolorze blond przełożone na bok ^^ Uwielbiam takie włosy u chłopaków ! Usunęłabym tu zwierzaka , ale w sumie pasuje do całego looku :')
Ocena 10/10

Oczy : Oczka w kolorze brązowym
Kocham je , bo sama mam w takim kolorze oczy ^^
*oczywiście w realu*
10/10

Bluza : Bluza jest różowa i ładnie wygląda na Magnusiu :')
Magnuś zazdro takiej momio hih
Ocena 10/10

Bluzka : Uuu bez bluzki tutaj jest <3
Seksi , seksi B)
Ocena 10/10 chociaż że jej nie ma xD

Spodnie : Także je mam w garderobie mojej momio xD
A same spodnie mi się podobają
Ocena 10/10

Buty : Też je mam w swojej garderobie na momio
Uhuhu
Ocena 10/10 , bo też strasznie mi się podobają
 Ocena całego looku : 10/10
Bo wszystko tu oceniłam 10/10 i strasznie mi się ten look podoba :')

Kolejny look *look 3*

Look stworzony przez Morderca9

Róg : Róg słooooodziutki , a ja takie rzeczy kocham *nie jestem kawaii*
Sama zakupiłabym i ruszam w poszukiwania tego rogu *^*
Ocena 10/10

Włosy : Kolor tych włosów podobny do moich *w realu*
Ale takie poczuchrane to napewno ma większość chłopaków w realu i na grach
Ocena 8,5/10

Oczy / Soczewki : Piękne , takie ciemniejsze kolory , lubię takie
A na twoim momiu *Mordercy9* wygląda to przepięknie ^^
Ocena 9/10
Sory ale troszeczkę nie upiększa to innych części garderoby

Piegi : Jak już mówiłam kocham piegi w realu , momio i w innych grach
Ocena 10/10

Kolczyk w uchu : Bardzo popularny czarny kolczyk w uchu *taki duży*
Też go lubię ale chyba nigdy takiego nie założe na swoim uchu
Ocena 6/10

Spodenki : Spodenki są krótkie , w kolorze niebieskim *takim jasnym*
A ja takie kolory uwielbiam * W O W ! *
Podobne chyba są na msp
*dla chłopaków*
3/10
Bo i tak mi się nie podobają

Buty które były u Magnusa ...
I u mnie
Ocena 10/10

Zwierzak tu nie pasuje , ale zwierzaków do looku nie oceniam ;)
Ocena całego looku : 10/10

Kolejny look *look 4*



Look użytkowniczki Amircia

Czapka : Bardzo ładna , taka ... yyy... że tak to powiem - cool
A ja lubie cool ubrania
Ocena 9/10

Oczy : Są piekne , niebieskie ahh :')
Mój ulubiony kolorek ^^
Ocena 10/10

Bluzka : Jest to z dostawy Lisa or Lena
Nie wiem kim one są ale okej
Bluzka jest z pizzą a chyba każdy uwielbia *nie powiem że uwielbiam* KOCHA pizzę ! Mogę ją jeść tysiąc tysiąc razy mmm
Ocena 9,5/10

Spodnie : Jak już mówiłam , już je mam i je kocham
Ocena 10/10

Buty : Kolor czarny , uwieeeeeeeeeeeeeelbiam :) Też je mam w swojej garderobie
Ocena 10/10

Może powiem że piesek tu pasuje , ale też powiem że nie
Ocena całego looku : 9/10


Kolejny look (już ostatni) *look 5*

Look użytkownika kuballo

Włosy : Tu w kolorze brązowym , pochuchrane oczywiście :')
Są naprawdę ładne i na swoim chłopięcym koncie napewno zakupię *to zależy też od ceny*
 Ocena : 10/10

Kolczyk : Czarny , duży
Ocena : 9/10

Bluzka : Czarna , z napisem :')
Ładna
Ocena : 7/10

Spodnie : Wg mnie jeansy , są ładne kocham je *I LOVE IT*
10/10

Buty : Trampki , czarne z podłożem koloru białego i są ładne (podobne do tych z msp)
Ocena 3/10
Sorry

Ocena całego stroju 7,5/10

Noi to wszystko!
Jezu jak się rozpisałam , aż mnie boli ręka *płacz*
Dobra , a jaki wam się podoba look z tej pierwszej części?
Czy jakiś zakupicie?
Oceniacie tak samo looki jak ja?
Podobał się post?

~Amcia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz