czwartek, 25 maja 2017

Nowe konto na momio!

Cześć witaaajcie 

Z tej strony Amela

A to kolejny post na moim blogu!

Cieszycie się?!

Jeeeeeeeeej!

A teraz główny temat tego posta

Dziś zrobiłam sobie nowe konto na momio

Oczywiście będę też grała na Amela Q

Ale na tym drugim też

Zapraszam do oprowadzenia!

Zaczynamy od birmo ;)
*tak tak wiem że robiłam zdjęcie bandicamem*
No pierwsze to co robimy zawsze na początku gry
czyli ---
BIRMO!
Te ptaki które przeszkadzają podczas gry , ale też są spoko bo dostanie się trochę diamentów hih
Niektóre birmo dają bardzo dużo diax xD

Czas na kupowaniee ubrań
Chyba to jest najlepsze na początkach
Ehh
Ja niedawno zaczęłam momio a jestem taka utalentowana
Ale czemu ta emily mówi nam co mamy robić?
Keep calm and love life - Daj spokój i kochaj życie
Ale tak zawsze jest w grach , zaakceptujmy to

 Menu momio teraz
Ale suuper
Ja już wiem o co chodzi w tym
Dobra nie będę się tu za bardzo odzywała bo nie wiem jak to określić

Ohh teraz musimy wejść w sklep
To wchodzimy
To będzie najlepsze!!!

Tutaj pisze -
Jesteś w sklepie.
Dostajesz 2000 diamentów
na ubrania! Hurra! *no hurra ja nie mg*
To co wygląda nieźle?
Ehhh nie oprowadzaj mnie

No i wchodzimy do sklepu
Nic nie ma do omawiania.. Lol

Teraz sprawdzamy co napisał nam Jack
To samo co zawsze
Czyli - zasady
Ja mowiąc sama przestrzegam zasad a w swoim życiu na momio miałam tylko jedno ostrzeżenie

Noi tu wchodzimy do naszego chatu z Emily
Dała nam tylko truskawkowe momo
Spk tak mi wbiła lvl

Jak już mówiłam wbiła mi tym truskawowym momem lvl
Więc tu pokazuję się nam nowy lvl - '2'

Nagroda pierwsza -
+16 diamentów
Wuhuuu *sarkazm*
Ale mało
Co możemy za to kupić?
Hmmm...
Nic!

I nagroda druga za wbicie 2 lvla -\
Momo odblokowane!
Czyli moge już dawać momo
Niestety na początku jest tylko truskawkowe momo!
No i to wszystko z tego posta
Ale się rozpisałam uhh
Myślę że ktoś to przeczyta
Miłego dnia
Nowe konto : Królewna!

Dzieki jeszcze raz ! ;)

Link taki ważny --->
Dołącz do nas , Momiowiczów! Zostań jednym z nas klikając ten link!!!



Moje momio namber łan : Amela Q
Moje momio namber tu : Królewna!
~PoProstuAmela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz