czwartek, 22 czerwca 2017

NOWA AKTUALIZACJA! + 10 faktów o mnie!

Cześć kochani tutaj Amcia
Dzisiaj przychodze do was z kolejnym postem
Jest on związany z nową aktualizacją która tak naprawdę została dodana chyba dwa dni temu!
A także w dzisiejszym poście coś nietypowego czyli 10 faktów o mnie żeby nie było że czytelnicy mojego bloga mnie nie znają! Zapraszam

Może najpierw aktualizacja ;)
W nowej aktualizacji momio dodało pokoje , nowy wygląd ikonek w menu i wygląd wakacyjny
Bardzo się cieszę bo jutro dostaje świadectwo , kończymy rok szkolny i wogóle !

Może najpierw pokoje jak wyglądają na samym początku gdy do niego wejdziemy :
(Sory że zamazałam ilość moich diamentów , szafirów i levelu)
Pokoje na początkach wyglądają tak
Zegar , stół , krzesła , okno i nic więcej tak naprawdę
Moderatorzy serio się nie starają
Oczywiście podczas naszej rozgrywki można nasz pokój przemeblować ale niestety to wyciągnie z twojego portfela (momiowego) napewno więcej niż 1000 diamentów i 2 szafiry ;)
Nie polecam , aktualizacja z pokojami mi się nie podoba !
Pokoje oceniam 4/10
Przepraszam Momio ale bardzo się zawiodłam ceną mebli

Teraz nowy wygląd ikonek w menu :

Tu już lepiej powiem wam
Ikonki są niesamowite , odrazu kiedy je zobaczyłam , padłam
Z ZACHWYCENIA!
Są niesamowite i mogę mówić ile razy chcę jak to te ikonki są niesamowite
Grafika jest bardzo dobra jeśli chodzi o te ikonki tak samo z kolorami
Kocham jeśli momio bardzo się stara na momio
Bo ja najbardziej w momio patrzę na funkcje i na grafikę
A tu jest zadowalająca grafika!
Oceniam 10/10

I ostatnie co wprowadzili z tej aktualizacji czyli tło wakacyjne :

To tło chyba jest co roku w każde wakacje
Sama nie wiem , tylko podejrzewam
Bo ja w momio nie gram nawet 1 i pół roku
No nie wiem jak ocenić to tło
Trzy momio , ta z różowymi włosami (to chyba emily nie wiem) trzyma w swojej ręcę deskę
WOW TO TAKIE ZACHWYCAJĄCE!
Druga momio siedzi na chmurze koło kokosa i nic nie robi :/
Trzecia momio puszcza nam *mi?* oczko i jest w okularach takich niebieskich
A wokół tych postaci są kraby , gwiazdy (te takie w morzu , nie na niebie xd)
I wogóle
Tło mnie nie zachwyca ale grafika zajebista!
Oceniam 6,5/10

To wszystko z tej aktualizacji! Całą aktualizację oceniam 7,5/10
Aktualizacja nie powala i jak możecie się już domyślić , mi się w tej aktualizacji najbardziej spodobały ikonki w menu

Teraz 10 faktów o mnie!
1. Jestem Amelia
2. Chodze do klasy 4b po wakacjach do 5 (nie wiem czy do 5b , 5c itd)
3. Jestem 50 % optymistką a 50 % pesymistką
4. Często choruje , różnie to bywa raz zapalenie krtani , raz zapalenie płuc , teraz akurat mam zapalenie krtani
5. Jeśli jesteśmy blisko chorób to miałam w 2016 roku gruźlicę , zaraziłam się od taty i musiałam siedzieć w szpitalu w Gdańsku
6. Mam arachnofobię (lęk przed pająkami) i akrofobię (lęk wysokości)
7. Byłam w Toruniu , Gdańsku i nigdzie więcej
8. Na Momio nazywam się AngellAmi , mam obecnie 20 poziom i Momio+ na 24 dni
9. Kiedyś bardzo kochałam msp , ale teraz znienawidziłam tylko z powodu tego że mój głowny laptop na którym grałam w msp się zepsuł , a tam tylko grałam dlatego że nie było tam lagów a tu są
10. Moją pasją jest blogowanie i nagrywanie na YouTube , na yt nazywam się Po Prostu Amela


Noi kochani to wszystko z tego posta! Jeśli on ci się spodobał to bardzo miło mi i myślę ze zostaniesz z tego powodu dłuzej na blogu
Napiszcie w komentarzach co wam się najbardziej spodobało w tej aktualizacji?
Co was zdziwiło w tej aktualizacji?
Czego nie lubicie z tej aktualizacji?
Czy wogóle nienawidzicie całej tej aktualizacji?

Noi także napiszcie w komentarzach który fakt was najbardziej zaskoczył , jaki fakt najbardziej was rozśmieszył , jaki przestraszył , a jaki zasmucił?
Czy jakiś fakt z moich jest podobny do twoich?
Czy kiedykolwiek chciałabyś / chciałbyś się ze mną spotkać w realu czytając te fakty?

~Amcia
A i zapraszajcie na AngellAmi a nie na Amela Q bo Amela Q kiedy mnie odblokują ją usuwam a na głównym moim koncie nazywam się AngellAmi elo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz