niedziela, 4 czerwca 2017

NABÓR NA REDAKTORÓW!

Cześć kochani z tej strony Amcia
Dzisiaj przychodzę do was z dość nietypowym postem
A i przepraszam za nieobecność na blogu ;/
Teraz posty będą się częściej pojawiać dlatego że za niedługo kończymy szkołę ^^
No to zaczynajmy może posta

Jak już wiecie po tytule organizuje NABÓR NA REDAKTORÓW!
NARAZIE TYLKO NA OKRES PRÓBNY!
A okres próbny bedzie trwał tydzien
 Tutaj macie wymagania

1. Ortografia - Ortografia nie musi być aż tak silna , ale chociaż na przecietnym poziomie
2. Pisz często posty - Musisz często pisać posty , gdyż nie możesz sb tak olewać bloga
3. Jeśli będziesz redaktorem mojego bloga to jak na przykład gdzieś będziesz jechała/jechał na ileś tam dni np i nie będziesz mogła/mógł pisać postów to musisz się ze mną skontaktować na Momio (Moja nazwa to : Amela Q ) 39 poziom
4. Musisz być miła/y dla czytelników lub obserwujących bloga , bo tak odejdą czytelnicy/obserwatorzy bo będzie im niemiło za takie słownictwo / wyzywanie itd
5. Musisz mieć pomysły na posty
6. Napisz czym się interesujesz , jak masz na imię , ile masz lat i jak się nazywasz na momio *jeśli nie chcesz tego podawać publicznie to napisz mi na momio -> Nazwa : Amela Q <-
7. Potrzebne będzie ci umiejętność robienia screnów albo chociaż żebyś posiadała/posiadał do tego program , może być nawet Bandicam
8. *NIE MOŻESZ TEGO OMINĄĆ* Musisz podać swojego gmaila lub wp (jak już mówiłam jeśli nie chcesz podawać tego publicznie to napisz na Momio do mnie -> Nazwa : Amela Q <-

To wszystko z tego posta!
Pamiętajcie jeśli chcecie zostać redaktorem mojego bloga to musicie przestrzegać powyższych zasad ;)
Dziękuje i przepraszam jeszcze raz za długą nieobecność na blogu

~Amcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz